loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1732 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 614 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 424 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 450 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 301 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 357 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 364 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 346 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 418 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 368 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 335 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 493 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 414 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 609 raha
متشکرم 0 334 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 369 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 336 raha
داستان بادکنک من 0 484 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 377 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 384 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 353 homa
pcpc بازدید : 316 نظرات (0)


با استفاده از خدمات سازمانی رایتل حتی در حال حرکت هم کنفرانس برگزار کنید. رایتل سرویس جدیدی را برای برگزاری کنفرانس راه اندازی نموده است تا کاربران این شبکه مخابراتی قادر به استفاده از آن و برقراری مکالمه چند نفره در هر مکانی باشند.

مدیرکل روابط عمومی رایتل گفت: یکی از زمان برترین اموری که در سازمان‌ها اتفاق می افتد برگزار کردن کنفرانس می باشد که زمان زیادی را معطوف خود می کند و باید راهکاری برای آن اندیشید.

 

حمید طاهردوست ادامه داد: با استفاده از یکی از خدمات سازمانی رایتل می‌‌توانید هم اکنون، حتی در حرکت و بدون نیاز به حضور در محل نیز با همکاران، شرکا و همتایان تجاری خود کنفرانس صوتی برقرار کنید.

 

وی با اشاره به هزینه این سرویس افزود: با استفاده از این سرویس شروع کننده کنفرانس می‌تواند افراد جدید را به کنفرانس اضافه کند. همچنین هزینه افزوده شدن هر مخاطب جدید به کنفرانس معادل یک تماس عادی و بر عهده آغازگر کنفرانس است و تنها کافی است آغازگر کنفرانس رایتلی باشد و سایر حاضران در کنفرانس صوتی می‌توانند کاربران سایر اپراتورهای تلفن (ثابت یا همراه) باشند.

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: ممکن است قیمت اینترنت ما در حالت طبیعی گران باشد اما با فعال‌سازی بسته‌های تشویقی این قیمت به مراتب کمتر خواهد شد.

مدیرعامل اپراتور سوم: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد

مجید صدری در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه کاربران از بالا بودن تعرفه‌های اینترنت رایتل اظهار کرد: ممکن است تعرفه‌های ما در حالت عادی گران باشد اما پیشنهاد ما به کاربران رایتل این است که برای کاهش هزینه‌های خود از بسته‌های تخفیفی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس طرح‌هایی که در دست است از این پس شیوه‌های جدیدی نیز در این زمینه اعمال خواهد شد که بر اساس آنها کاربران می‌توانند با پیش‌بینی میزان مصرف ماهانه بسته‌ای با همان حجم را خریداری کنند.

وی همچنین گفت: در بسته‌های تشویقی قیمت اینترنت ما تا حدود یک پنجم قیمت عادی کاهش دارد و در شرایطی که قیمت هر گیگ اینترنت ما در حالت عادی حدود 40 تا 50 تومان است این رقم در بسته‌ها به حدود 10 تا 12 تومان میرسد.

مدیرعامل اپراتور سوم همچنین عنوان کرد: موضوع دیگری که باید مد نظر داشت آن که در زمینه مکالمه و قیمت پیامک تعرفه‌های ما با دو اپراتور دیگر هیچ تفاوتی ندارد.

رایتل باز هم خبرساز

وی در پاسخ به این موضوع که در موارد متعدد کاربران رایتل از به پایان رسیدن سریع حجم دانلود و یا شارژ خود گلایه دارند توضیح داد:

اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر احتمال کاهش سرعت اینترنت رایتل با افزایش تعداد کاربران اپراتور سوم اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با وجود افزایش تعداد مشترکان مشکلی از نظر ارائه خدمات نداشته باشیم و فعلا هم با وجود این افزایش شبکه ما پاسخگو است اما با این حال به دنبال توسعه نیز هستیم.

 

فرآوری: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 675
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 1,407
  • بازدید سال : 77,340
  • بازدید کلی : 2,016,407
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل