loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1684 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 584 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 398 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 428 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 277 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 334 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 335 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 321 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 392 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 347 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 311 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 469 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 391 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 583 raha
متشکرم 0 311 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 345 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 311 raha
داستان بادکنک من 0 459 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 355 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 359 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 329 homa
pcpc بازدید : 352 نظرات (0)

Movavi Video Converter 15.3.0 یک نرم افزار عالی برای کار با فایل های ویدیویی میباشد که قابلیت های زیادی دارد و یکی از بهترین ها در این زمینه است. شما توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید کارهای مانند ویرایش، تقسیم، ادغام، برش، تنظیم روشنایی و کنتراست، اضافه کردن آرم و … را انجام دهید. با تکنولوژی قدرتمندی که این نرم افزار دارد، باعث میشود تا سرعت تبدیل ویدیوها چندین برابر شود. پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای اینتل و AMD. امکان تبدیل همزمان فایل های چند رسانه ای.

- تبدیل هر نوع رسانه: ویدئو، دی وی دی، صدا، تصاویرامکان تبدیل اکثر فرمت های صوتی: MP3، FLAC، WMA، M4A، OGG. امکان کار با ویدئو HD. امکان تبدیل ویدیو به SD بدون از دست دادن کیفیتهیچ کدک ی نیاز نیست شما اضافه کنید!

- تبدیل برای پخش در دستگاه های تلفن همراهمرزهای بیشتر بین کامپیوتر شما و دستگاه های تلفن همراه. امکان ذخیره ویدئو برای iPad، آی پاد، آی فون، نوکیا، HTC، LG، موتورولا، گوشی های هوشمند سامسونگ ، دستگاه های آندروید، سونی PSP، گوگل، ایکس باکس ۳۶۰، و غیره.

- تنظیم و ویرایشعلاوه بر پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری، نرم افزار Movavi Video ابزاری قدرتمند برای ویرایش فیلم میباشد.امکان جدا کردن قسمتی از یک فیلم. امکان: برش، چرخش، تنظیم روشنایی، کنتراست، و … استفاده از فیلتر اتوماتیک هوشمند به منظور بهبود کیفیت تصویر. امکان اضافه کردن نوشته به فیلم.

pcpc بازدید : 554 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Sothink Logo Maker v3.4.3109
در این پست  نرم افزاری را با عنوان Sothink Logo Maker برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار همانطور که از نام آن مشخص است، نرم افزاری است برای ساخت لوگوهای حرفه ای که شما در عرض چند دقیقه میتوانید با استفاده از آن لوگو مورد نظرتان را بسازید. برای کار با این نرم افزار نیازی نیست که شما یک طراح حرفه ای باشید چرا که در آن قالب های از قبل آماده در رنگ ها و سبک های مختلف قرار دارد که شما با کمی خلاقیت می توانید از آنها یک لوگو منحصر به فرد تهیه کنید. همچنین با کمک این نرم افزار علاوه بر لوگو میتوانید آیکون، هدر، بنر، دکمه، امضا برای سایت ها و بلاگ ها و حتی ایمیل خود طراحی کنید. علاوه بر این پس ساخت لوگو مورد نظرتان می توانید آنرا در فرمت های گرافیکی با کیفیت بسیار بالا نظیر JPG, BMP, PNG, TIFF, SVG ذخیره نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
pcpc بازدید : 442 نظرات (0)
 دانلود Corel PaintShop Photo Pro X4 v14.0.0.332 نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش تصاویر این کمپانی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار Corel PaintShop Photo Pro X4 یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای ویرایش تصاویر است.این نرم افزار دارای محیطی اشباع شده از افکت ها و ابزار های مختلف برای بهبود و ویرایش تصاویر است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را روتوش و جراحت ها، خال، زردی رنگ دندان، گودی زیر چشم و... را برطرف نمائید.همچنین این نرم افزار دارای ابزار قدرتمند آرایش نیز می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
pcpc بازدید : 629 نظرات (0)
irannastaliq

نسخه جدید فونت نستعلیق با رفع برخی اشکالات قبلی منتشر شد.

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.

جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,053
  • بازدید ماه : 6,494
  • بازدید سال : 55,539
  • بازدید کلی : 1,994,606
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل