loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1684 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 585 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 398 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 428 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 277 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 334 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 335 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 321 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 392 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 347 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 311 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 469 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 391 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 583 raha
متشکرم 0 311 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 345 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 311 raha
داستان بادکنک من 0 459 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 355 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 359 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 329 homa
pcpc بازدید : 273 نظرات (0)
Alien-Skin-Image-Doctor Image Doctor پلاگین قدرتمند ویرایش و رتوش عکس می باشد که برای نرم افزار فتوشاپ تهیه شده است. به کمک این پلاگین و نصب آن بر روی سیستم در کنار نرم افزار فتوشاپ کاربران قادرند تا عملیات های مختلف ویرایشی از جمله رتوش و تعمیر، مرمت و بازسازی عکس، حذف یک قسمت از تصویر و … را به انجام رسانند. این پلاگین ابزاری کاربردی برای تمامی عکاس ها، ویراستارهای عکس، طراحان گرافیک و وب و … می باشد. این پلاگین قدرتمند محصولی از Alien Skin Software می باشد.

pcpc بازدید : 461 نظرات (0)
PhotoTools-Professional استفاده از پلاگین PhotoTools یکی از سریعترین و آسان ترین راه هایی است که شما با استفاده از آن در محیط فتوشاپ، می توانید جلوه زیباتری به عکس های دیجیتالی خود بدهید و به اصلاح و ویرایش آن ها بپردازید. این پلاگین مجموعه ای از افکت های حرفه ای و زیبایی را در اختیار هنرمندان و عکاسان قرار می دهد تا بتوانند با اعمال آن ها تصاویر خیره کننده ای را ایجاد کنند. ویژگی منحصر به فرد PhotoTools ارائه یک پیش نمایش تمام صفحه (قبل از اعمال نهایی افکت) است که نشان دهنده تاثیر انتخاب افکت مورد نظر بر روی تصویر می باشد. شما افکت هایی جهت سیاه و سفید کردن تصاویر یا تغییر میزان نور و روشنایی، افزودن جلوه های ویژه و طبیعی (مانند باران) به صورت کاملا واقعی، تبدیل عکس ها به نقاشی و … را در اختیار خواهید داشت که حتی می توانید با استفاده از چندین افکت مجزا و ترکیب آن ها به نتایج فوق العاد ای دست یابید.

pcpc بازدید : 477 نظرات (0)
Alien-Skin-Snap-Art                                    Snap Art ابزاری است که به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها در یک مرحله از عکس های خود تصاویر هنری زیبایی در یکی از انواع سبک های هنری جهان مانند نقاشی رنگ روغن، طراحی با مداد، قلم و جوهر و … بسازید. در کار با Snap Art نیازی به انجام ویرایش های دستی دشوار مانند کار با براش های مختلف، آموزش های تخصصی و هماهنگی کامل چشم و دست نخواهید داشت و فقط کافیست تا یک ایده خلاقانه داشته باشید و یکی از صدها سبک هنری از جمله آبرنگ، مداد رنگی، مداد شمعی و … را انتخاب کرده و کار خود را شروع کنید. البته شما می توانید نواحی مختلف تصویر را نیز برای انجام کنترل های بیشتر، انتخاب نمایید.

pcpc بازدید : 415 نظرات (0)

OnOne Perfect B&W

OnOne Perfect B&W 1.0.1 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت کار بر روی تصاویر دیجیتالی می باشد. OnOne Perfect B&W نام یکی دیگر از نرم افزار های کار بر روی عکس شرکت بزرگ OnOne می باشد. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید عکس های خود را تبدیل به عکس های سیاه و سفید نمائید. کتابخانه این نرم افزار دارای 100 پریست آماده برای تبدیل عکس های رنگی به مونوکروم می باشد. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار دارا بودن براش حرفه ای جهت ادیت عکس ، دارا بودن بیش از 30 حال ترکیب عکس برای تغییر روشنایی، کنتراست و رنگ تصویر، دارا بودن Toner Presets از پیش تنظیم شده برای ایجاد کنتراست ، دارا بودن ابزار Filter Presets جهت تنظیم کنتراست و روشنائی تصویر ، دارا بودن ابزار Tone Curve جهت بهینه سازی و سایه زنی کناری تصویر و چندین قالبیت دیگر که با استفاده از این نرم افزار خواهید دید. این نرم افزار قابل استفاده هم بصورت مستقل و هم به صورت پلاگین در نرم افزار Photoshop ، Photoshop Elements، Lightroom ، Apple Aperture و ... می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,056
  • بازدید ماه : 6,497
  • بازدید سال : 55,542
  • بازدید کلی : 1,994,609
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل