loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1684 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 584 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 398 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 428 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 277 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 334 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 335 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 321 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 392 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 347 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 311 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 469 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 391 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 583 raha
متشکرم 0 311 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 345 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 311 raha
داستان بادکنک من 0 459 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 355 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 359 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 329 homa
pcpc بازدید : 418 نظرات (0)

(94/7/14) تغییرات:

- نسخه‌ی آفلاین نرم افزار (بدون نیاز به اینترنت) جایگزین نسخه‌های قبلی شد!

- بسته کامل آفیس (AIO) بر روی سایت قرار گرفت!


Microsoft Office قدرتمندترین مجموعه نرم افزاری اداری بوده که برای انجام امور مختلف اداری نظیر تایپ کاربرد دارد، مایکروسافت آفیس از مجموعه نرم افزارهای یکپارچه و متصل به هم تشکیل شده که هر کدام کاربرد گسترده‌ای دارند. امروزه به همراه داشتن این مجموعه جزو ملزومات نرم افزاری محسوب شده و بیش از 1 میلیارد کاربر در جهان همه روزه از این مجموعه استفاده می‌کنند.


نسخه جدید Microsoft Office 2016 این مجموعه به تازگی عرضه شده و قابلیت‌های بسیاری به آن اضافه گردیده است؛ تغییرات گسترده‌ای در این نسخه انجام گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از شبکه ابری مایکروسافت آفیس آنلاین، ابزار جستجو جدید دستورات مختلف و سیستم چند نویسندگی مایکروسافت آفیس آنلاین اشاره نمود.

pcpc بازدید : 352 نظرات (0)

Movavi Video Converter 15.3.0 یک نرم افزار عالی برای کار با فایل های ویدیویی میباشد که قابلیت های زیادی دارد و یکی از بهترین ها در این زمینه است. شما توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید کارهای مانند ویرایش، تقسیم، ادغام، برش، تنظیم روشنایی و کنتراست، اضافه کردن آرم و … را انجام دهید. با تکنولوژی قدرتمندی که این نرم افزار دارد، باعث میشود تا سرعت تبدیل ویدیوها چندین برابر شود. پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای اینتل و AMD. امکان تبدیل همزمان فایل های چند رسانه ای.

- تبدیل هر نوع رسانه: ویدئو، دی وی دی، صدا، تصاویرامکان تبدیل اکثر فرمت های صوتی: MP3، FLAC، WMA، M4A، OGG. امکان کار با ویدئو HD. امکان تبدیل ویدیو به SD بدون از دست دادن کیفیتهیچ کدک ی نیاز نیست شما اضافه کنید!

- تبدیل برای پخش در دستگاه های تلفن همراهمرزهای بیشتر بین کامپیوتر شما و دستگاه های تلفن همراه. امکان ذخیره ویدئو برای iPad، آی پاد، آی فون، نوکیا، HTC، LG، موتورولا، گوشی های هوشمند سامسونگ ، دستگاه های آندروید، سونی PSP، گوگل، ایکس باکس ۳۶۰، و غیره.

- تنظیم و ویرایشعلاوه بر پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری، نرم افزار Movavi Video ابزاری قدرتمند برای ویرایش فیلم میباشد.امکان جدا کردن قسمتی از یک فیلم. امکان: برش، چرخش، تنظیم روشنایی، کنتراست، و … استفاده از فیلتر اتوماتیک هوشمند به منظور بهبود کیفیت تصویر. امکان اضافه کردن نوشته به فیلم.

pcpc بازدید : 429 نظرات (0)

DriverMax4 e1426781103995 دانلود DriverMax 7.53 Portable

DriverMax 7.53 Portable | 3.89 Mb

DriverMax  نرم افزاری است که به شما امکان  دانلود آخرین به روز رسانی درایورهای کامپیوتر خود ،جمع آوری اطلاعات  در مورد درایورهای نصب شده در سیستم و یک ایجاد لیستی از دستگاه هایی و ارائه ی  اطلاعاتی در مورد نسخه درایور، تاریخ، توسعه دهنده، تعداد فایل و امضای دیجیتال و صادرات آنها به یک پوشه جداگانه را می دهد.

DriverMax قابلیت مشخص سازی درایورهای نصب شده بر روی سیستم وبایگانی آنها  به هنگام نصب  دوباره سیستم  را داراست.استفاده  این برنامه بسیار آسان می باشد و به شما امکان نصب مجدد سریع  درایورهای  ذخیره شده در آرشیو.رایانه تان را می دهد.
این برنام

pcpc بازدید : 420 نظرات (0)

Max دانلود DriverMax 7.42 نرم افزار مديريت و آپديت درايورها

DriverMax 7.42 یکی از دغدغه ها و مشکلات کاربران پس از تعویض ویندوز، نصب دوباره درایورهاست که کاری وقت گیر و در بعضی موارد پر دردسر است.در اینجا به معرفی نرم افزار بسیار مفیدی میپردازیم که این کار پردردسر را به یکی از راحتترین  و ساده ترین کارهای ممکن تبدیل میکند.DriverMaxنرم افزاری است  که به سادگی هرچه تمام تر به شما امکان نصب دوباره تمامی درایورهای ویندوز شما را میدهد. دیگر به هیچگونه جستجو در دیسکهای گوناگون یا وب یا قرار دادن CDهای درایور یکی پس از دیگری نیازی نیست.به راحتی تمامی درایورهای نصب شده (یا هرکدام که به درستی کار میکنند و با انتخاب شما) را داخل یک پوشه خالی یا یک فایل فشرده استخراج کرده و پس از نصب دوباره ویندوز، فقط کافیست آن فایل یا فولدر را به نرم افزار معرفی کنید.پس از پایان نصب ویندوز تمامی درایورهای مورد نیاز ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه که در برابر آن همه جستجو در وب یا CDهای مختلف و از بین رفتن وقت گرانبهاتون بسیار ناچیز است نصب میشوند. عملیات بازیابی درایورها بسیاز کم تر از استخراج آنها وقت میگیرد.فقط کافیست پس از پایان عملیات بازیابی، رایانه را ریستارت کنید و ببینید که تمامی درایورها سالم و بدون مشکل نصب شده اند.

pcpc بازدید : 624 نظرات (0)

Windows Repair 2.8.3 دانلود Windows Repair 2.8.3 رفع مشکلات ویندوز

Windows Repair 2.8.3 آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ بسیاری از کاربران در این مواقع تعویض ویندوز را پیشنهاد می کنند اما بسیاری از کاربران حرفه ای دیگر که برای کار با یک ویندوز نرم افزارهای فراوانی را روی آن نصب کرده اند به دنبال تعمیر و بازسازی ویندوز خود هستند. عده ای نیز از نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده است کمک می گیرند. System Cleaner نیز یکی از این دسته نرم افزارهاست.

جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,047
  • بازدید ماه : 6,488
  • بازدید سال : 55,533
  • بازدید کلی : 1,994,600
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل