loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1732 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 614 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 424 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 450 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 301 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 357 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 364 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 346 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 418 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 368 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 335 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 493 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 414 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 609 raha
متشکرم 0 334 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 369 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 336 raha
داستان بادکنک من 0 484 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 377 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 384 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 353 homa
pcpc بازدید : 564 نظرات (0)

نام : Doom

سازنده : id Software

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

انتشار : ۲۰۱۶

سبک : اکشن

رستاخیز (به انگلیسی: Doom) یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک اول شخص که نخستین سری آن در سال ۱۹۹۴ توسط شرکت آی‌دی سافت‌ویر (id software) روانه بازار شد. این بازی تاکنون طرف علاقه بسیاری از طرفداران این سبک بوده و انجین(Engine)های بسیاری برای سری کلاسیک آن (رستاخیز، رستاخیز ۲) طراحی و اجرا گشته‌اند از جمله: Skulltag،Doomsday،Zdoom،Prboom،Doom Lagacy و… رستاخیز در حالت کنونی برای طرفدارانش بیشتر از حالت سرگرمی به یک واقعیت علمی تبدیل شده است.سری کلاسیک این بازی برای سیستم‌عامل لینوکس نیز دارای درگاه می‌باشد. شرکت پس از طراحی و ساخت بازی کدهای آن را برای کابران باز گذاشت، پس آن‌ها فرصت
یافتند تا در چند بخش مجزا از جوانب بازی به آن اعتلا بخشند: از قدرتمندترین کنسول‌ها و انجین هایی است که تا کنون در سبک اول شخص تهیه شده. در حقیقت شرکت با نوعی تعصب به سری رستاخیز نگاه می‌کند و بنابراین در تهیه آن نهایت دقت را مبذول داشت؛ چه در غیر این صورت به جهت سهل‌انگاری مورد انتقاد شدید طرفداران پیگیر سری رستاخیز قرار می‌گرفت.

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.

سیستم مورد نیاز:

OS : 64-bit Windows 7/Windows 8.1
Processor : Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better / AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
Ram : 8 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM) / AMD Radeon HD 7870 (2GB VRAM)
HDD : 6GB HDD space

لینک دانلود:


راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.


رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 77,195
  • بازدید کلی : 2,016,262
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل