loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1685 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 585 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 398 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 428 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 277 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 334 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 336 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 322 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 392 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 347 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 312 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 469 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 392 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 583 raha
متشکرم 0 311 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 346 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 311 raha
داستان بادکنک من 0 459 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 356 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 360 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 329 homa
pcpc بازدید : 285 نظرات (0)
Internet Download Manager 6.23 Build 22 نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) ابزاری برای افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر است و یکی از بهترین نرم افزار در زمینه مدیریت دانلود میباشد که کاربران بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما دیگر نگران خاموش شدن کامپیوتر و یا قطع شدن برق و از دست رفتن فایل دانلودی نباشید، زیرا فایل شما از دست نمیرود و تنها متوقف میشود و شما میتوانید بعد از روشن نمودن کامپیوتر ادامه دانلود را آغاز کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای میباشد و کارکردن با آن بسیار آسان است. این نرم افزار با تکنولوژی قدرتمندی که دارد باعث میشود سرعت دانلود فایل ها چندین برابر شود. این نرم افزار با انواع مختلف مرورگرهای معروف سازگار است. همچنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار موزیک ها و ویدیوهای آنلاین را به راحتی دانلود کنید. این نرم افزار قدرتمند با تکه تکه کردن فایل دانلودی، باعث میشود تا سرعت دانلود فایل به صورت چشمگیری افزایش یابد.
pcpc بازدید : 338 نظرات (0)


Multi Commander 5.1 Build 1922 یک فایل منیجر قدرتمند برای محیط ویندوز است که از قابلیت های اصلی آن میتوان به باز کردن پنجره ها در تب های مختلف اشاره کرد که باعث جلوگیری از شلوغی بی مورد محیط ویندوز می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به جست و جوی سریع و هوشمند فایل ها، قابلیت تبدیل و ریسایز کردن تصاویر، قابلیت آپلود فایل ها به سرور مورد نظر و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد .

pcpc بازدید : 995 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.21

(با فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود)

 

 

 

 

نسخه جدید و بدون مشکل نرم افزار IDM منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

 

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

pcpc بازدید : 265 نظرات (0)
Internet-Download-Manager-6.16-Build-1-Final-Retail

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

pcpc بازدید : 468 نظرات (0)

HiDownload-Platinum 


  نرم افزاری تقریبا مناسب و سبک برای مدیریت دانلودهای شما می‌باشد. توسط این برنامه شما می توانید یک فایل و یا حتی لیستی از فایل ها را با بالاترین سرعت اینترنت خود دانلود نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ضبط و ذخیره سازی فایل های صوتی و ویدیویی صفحات وب که به صورت آنلاین و زنده پخش می شوند اشاره کرد. دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع شدن از دیگر ویژگی های این نرم افزار در بخش دانلود فایلهای آنلاین است.

جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,239
  • بازدید ماه : 6,680
  • بازدید سال : 55,725
  • بازدید کلی : 1,994,792
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل