loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1732 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 614 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 425 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 450 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 301 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 357 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 365 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 347 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 418 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 368 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 335 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 493 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 414 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 609 raha
متشکرم 0 334 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 369 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 336 raha
داستان بادکنک من 0 485 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 378 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 385 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 355 homa
pcpc بازدید : 577 نظرات (0)

پ‌تاپ 4530s HP ProBook محصول دیگری از سری بیزینسی ProBook این شرکت می‌باشد که در رده‌ی کاربری مشاغل کوچک قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ‌های بیزینسی اصولا دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای استفاده کردن در محیط‌های شغلی متناسب می‌سازد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به بدنه‌ی پر دوام، قدرت سخت‌افزاری بالا، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و نمایشگر با سطح غیر براق اشاره کرد. در ضمن معمولا در ساخت آن‌ها از خصوصیات تجملی و تزئینی هم استفاده نمی‌شود و ظاهر جدی‌تری دارند. 4530s نیز چنین نوت‌بوکی می‌باشد که از نمایشگر 15.6 اینچی مات و بدنه‌ی آلومینیومی بسیار مستحکم خش‌دار بهره می‌برد.
مشخصات کلی :

مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.36 کیلوگرم
پردازنده: Intel 2430M 2.4GHz Core i5 3.0 GHz - Cache 3 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 4 GB DDR3
هارد دیسک: 640 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: AMD Radeon HD 6490M 1024 MB UpTo 2048 MB
صفحه نمایش: 15.6" LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS
نام ها ديگر : HP ProBook 4530s
با اینکه بیشتر بدنه فلزی است ولی قاب دور نمایشگر و قسمت زیرین از پلاستیک ساخته شده که خوشبختانه آن‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. در ضمن این نوت‌بوک با وزن 2.36 کیلوگرم، خیلی سبک‌تر از استاندارد نوت‌بوک‌های 15.6 اینچی می‌باشد.

نمایشگر 15.6 اینچی با نور پس‌زمینه‌ی LED این نوت‌بوک رزولوشن استاندارد 768 × 1366 پیکسل را ارایه می‌دهد و علاوه بر روشنایی بالا؛ دارای سطحی مات می‌باشد. بنابراین لازم نیست دیگر نگران بازتاب نورهای مزاحم دفتر کار در آن باشید و نیز در زیر نور خورشید هم عملکردی بسیار عالی ارایه می‌کند. کیفیت دید از زاویه و تولید رنگ هم در حد متوسط لپ‌تاپ‌های هم رده قرار دارد. لولاهای نگه دارنده‌ی نمایشگر هم کار خود را عالی انجام می‌دهند و نمایشگر را خیلی محکم بر سر جای خود نگه می‌دارند.

چه در خانه باشید، چه در اتاق کنفرانس، دفتر کار یا هر مکان دیگری، Hp Probook 4530s جذاب‌ترین نوت‌بوک در کلاس خود است. با توجه به طراحی عریض این نوت‌بوک، 4530s از صفحه کلید بزرگ و کامل با یک صفحه کلید کوچکتر عددی در سمت راست بهره می‌برد. چنین صفحه کلید عددی به خصوص در نوت‌بوک‌های بیزینسی کاملا ضروری است و به کار وارد کردن اعداد سرعت می‌بخشد. صفحه کلید از نوع جزیره‌ای یا Chiclet می‌باشد و کلیدهای مجزای آن تا حدودی مقعر هستند، عمق عملکرد زیادی دارند، سر و صدا نمی‌کنند و در کل بازخورد خیلی عالی را به کاربر منتقل می‌کنند. به دلیل جدا بودن کلیدها بر روی شاسی و فاصله‌ی زیادی که از هم دارند، عمل تایپ کردن بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود و احتمال خطا در فشردن کلیدها نیز پایین‌تر می‌آید. این صفحه کلید در برابر ریزش مایعات مقاوم می‌باشد تا اگر احیانا لیوان چای شما بر روی آن ریخت، دچار آسیب جدی نشود و با سر و ته کردن نوت‌بوک بتوانید همه‌ی چای ریخته شده را خالی کنید. تاچ پد نیز کیفیتی به همان خوبی را ارایه می‌کند. از نظر ابعاد کاملا بزرگ است و حساسیتی مثال زدنی دارد.

اسپیکرها در قسمت بالای صفحه کلید قرار گرفته‌اند که صدای واقعا بلند و خوبی را تولید می‌کنند. بدین ترتیب صدای آن‌ها به راحتی فضای یک اتاق را پر می‌کند. کیفیت صدا با فن‌آوری SRS Labs Premium Sound بهبود می‌یابد.

نوت‌بوک HP Probook 4530s دارای چهار پورت USB می‌باشد. دو تای آن‌ها در لبه‌ی سمت راست و دو تا در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته‌اند. یکی از پورت‌های USB در لبه‌ی سمت چپ از نوع USB 3.0 می‌باشد. پورت USB 3.0 سرعت انتقال داده‌ی بالاتری را نسبت به پورت USB 2.0 ارایه می‌دهد. همچنین در همان لبه‌ی سمت چپ پورت‌های Ethernet, HDMI, VGA, Power یک آداپتور کارت هوشمند و قفل امنیتی Kensington دیده می‌شود. در لبه‌ی جلویی یک شیار کارت خوان چند کاره، بعلاوه‌ی جک‌های میکروفون و هدفون قرار دارند. در آخر نیز در لبه‌ی سمت راست درایو نوری دیده می‌شود. کسانی که به مکالمه‌ی ویدیویی علاقه دارند با دیدن وب کم HD بالای نمایشگر که توانایی ضبط ویدیویی 720p HD را دارد خوشحال خواهند شد چرا که کیفیتی بسیار بالا را ارایه می‌کند.

4530s در کانفیگ‌های مختلفی با آپشن‌های سخت‌افزاری و قیمت‌های مختلف تولید شده است. همه‌ی کانفیگ‌های آن از پردازنده‌های Corei شرکت اینتل بهره می‌برند. پیشتر و به خصوص در نقد و بررسی ویدیویی لپ‌تاپ Dell Inspiron 5110 توضیحاتی درباره‌ی این پردازنده‌ها داده‌ایم. این پردازنده‌ها عملکردی بسیار عالی را ارایه می‌دهند. این توضیح را هم بدهیم که پردازنده‌های Corei3 و Corei5 به کار رفته بر روی این نوت‌بوک هر دو پردازنده‌هایی ذاتا دو هسته‌ای هستند که توانایی ساختن دو هسته‌ی مجازی دیگر و کار کردن با مجموع چهار هسته را دارند. اگر کار شما به انجام وظایف ساده‌تر مربوط می‌شود می‌توانید کانفیگ با پردازنده‌ی Corei3 و اگر قصد انجام وظایف پیچیده و سنگین‌تری را دارید کانفیگ با پردازنده‌ی Corei5 را انتخاب کنید. بعلاوه 4530s از نظر ظرفیت حافظه‌ی RAM، هارد دیسک و داشتن و یا نداشتن کارت گرافیکی مستقل هم در رده‌های کانفیگی مختلفی قرار می‌گیرد تا شما بنا به نیاز کاری خود کانفیگ مورد نظر را انتخاب نمایید تا بدین ترتیب در صورت لزوم صرفه‌جویی خوبی را در هزینه‌های خود به عمل آورده باشید.

همانطور که گفتیم 4530s به عنوان یک نوت‌بوک بیزینسی از ویژگی‌های امنیتی خاصی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با ابزارهای امنیتی HP همراه شده که یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار امنیتی است. در آن Wizard‌هایی وجود دارد که از طریق آن‌ها به راحتی می‌توانید به نصب کلمه‌های عبور ویندوز و مدیریت آن‌ها برای سرویس‌های وب بپردازید. همچنین انتخاب‌هایی برای شناسایی از طریق تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت و یا کارت هوشمند نیز خواهید داشت. از دیگر برنامه‌های امنیتی می‌توان به Drive Encryption اشاره کرد که وقتی 4530s گم و یا دزدیده می‌شود طوری عمل می‌کند که اطلاعات دیگر قابل خواندن نباشند. ولی باز هم اگر نگران به سرقت رفتن نوت‌بوک خود هستید می‌توانید از Computrace استفاده کنید که اطلاعات شما را به صورت خودکار پاک می‌کند.

باتری 6 سلولی که بر روی 4530s وجود دارد حد اکثر می‌تواند به مدت 4 ساعت و 53 دقیقه شارژدهی داشته باشد. این حدود 30 دقیقه بیشتر از حد متوسط لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ی این نوت‌بوک است. این را هم باید بگوییم که گرمای تولید شده توسط قطعات داخلی نوت‌بوک و به خصوص پردازنده به راحتی و توسط فن خنک کننده‌ی قدرتمندی که دارد از پنجره‌ی تهویه لبه‌ی نوت‌بوک خارج می‌شود و در تست‌های انجام شده نیز عملکرد خنک 4530s تضمین شده است.

به هر صورت HP ProBook 4530s یکی از جذاب‌ترین و خوش ساخت‌ترین لپ‌تاپ‌های بیزینسی موجود در بازار است که عملکرد پرقدرت را در کنار کیفیت، استحکام و امنیت فراوان ارایه می‌دهد و کاملا مناسب کاربری مهندسان، مدیران، صنعت گران، پزشکان و دیگر رده‌های شغلی مهم می‌باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,107
  • بازدید ماه : 2,107
  • بازدید سال : 78,040
  • بازدید کلی : 2,017,107
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل