loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1732 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 614 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 425 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 450 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 301 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 357 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 365 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 347 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 418 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 368 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 335 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 493 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 414 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 609 raha
متشکرم 0 334 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 369 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 336 raha
داستان بادکنک من 0 485 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 378 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 385 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 355 homa
pcpc بازدید : 561 نظرات (0)

سومين كنفرانس بين‌المللي رسانه‌هاي نوين (توليد محتوا با كيفيت HD)صبح امروز در مركز همايشهاي بين‌المللي صداوسيما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ اين كنفرانس در دو روز با محورهای اصلي راهبرد رسانه در ورود به موضوع HD، تولید رسانه‌ای با کیفیت، زنجیره فنی و زیر ساخت تولید، انتشار و دریافت بازار و دریافت HD توسط مخاطبان و با هدف تبادل اطلاعات و تجربيات كارشناساني داخلي و متخصصاني از KBS کره و NHK ژاپن كار خود را ادامه خواهد داد.
مرور و کارشناسی مسائل و نکات پر اهمیت تغییر فُرمت از کیفیت SD به HD در فرآیند سازمانی، توجه ویژه به موضوعات راهبردی این فرآیند از قبیل تعداد شبکه‌های پیش‌بینی شده با قابلیت HD، استفاده از تجربیات دیگر کشورهای دارای این فناوری از ديگر اهداف برگزاري اين كنفرانس است.

در آيين افتتاح اين همايش دارابي معاون سيما از اهتتام معاونت توسعه و فناوري در برگزاري اين همايش قدرداني كرد و گفت: اميدوارم نتايج اين نشست دستور كار و بيانيه ماموريتي براي رسانه در معاونت سيما و توسعه فناوري باشد و ما بتوانيم نهضت حوزه HD را راهبري كنيم و به سامان برسانيم.

معاون سيما در ادامه گفت: اگر بخواهيم مقوله HD در دستور كار رسانه قرار گيرد و پيگيري شود بايد HD به مثابه يك راهبرد رسانه‌اي در حوزه تصوير در نظر بگيريم در اين زمينه ضروري است هماهنگي، هم‌افزايي، سازوكار و زمانبندي تعريف شود و همه در يك وحدت فرماندهي براي اين مهم تلاش كنند.

برنامه‌ريزي و زمانبندي براي تهيه زير ساخت‌هاي HD، برنامه‌ريزي براي خاموش كردن سيستم آنالوگ، از رده خارج كردن خريد‌هايي كه در حوزه HD نيست، استانداردسازي جديد ضبط و توليد برنامه‌ها با فرمت HD، آموزش بر اساس كيفيت HD كه در همه ابعاد صدابرداري، گريم، تصويربرداري و آمادگي آرشيو سازمان در اين حوزه از پيشنهادهايي بود كه دارابي براي تحقق اهداف تلوزيون HD  در رسانه ملي ارئه كرد.

منبع : روابط عمومی صدا وسیما

حرکت رسانه‌ای سازمان صداوسیما به‌سوی تولید و پخش محتوا با کیفیت HD آغاز شد.

دکتر علی‌عسگری، معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی رسانه‌های نوین در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی رسانه ملی با اعلام اين مطلب درتشریح اهمیت سیستم HD و آمادگی سازمان صداوسیما براي حرکت به‌سوی پيشرفته‌ترين سیستم تلويزيوني دنیا گفت: برای ایجاد شبکه‌های HD به هماهنگی‌های لازم در سازمان به ویژه معاونت‌های سیما و توسعه و فناوری نیاز است.

وی با تأکید بر این‌که تا سال گذشته 60درصد سیستم‌های تلویزیونی کشور از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است، افزود: ما برای رفتن به‌سوی سیستم HD به آموزش، بهره‌گیری از تجربیات متخصصان خارجی و داخلی و آمادگی وسیع در همه حوزه‌ها نیازمندیم.

معاون توسعه و فناوری صداوسیما توجه به سیستم HD را گرایش به زیبایی‌ها، درک حقیقت تصویر و رسیدن به تلویزیون ایده‌آل توصيف كرد و افزود:امروز فناوری صدا و تصویر در دنیا بسیار پیشرفت کرده و کشورهايي نظير ژاپن و آمریکا همچنين تعدادي از كشورهاي اروپايي در حال بهره‌برداري از اين سيستم هستند.

وی همچنین با بیان این مطلب که رسانه ملی هم‌اینک با 50 کانال تلویزیونی و 50 کانال رادیویی در آستانه ورود به مرحله تغییر سیستم از SD به HD است، گفت: هم‌اکنون درحال بررسی ویژگی‌های استاندارد سیستم HD و در همین زمینه درحال رایزنی برای خرید تجهیزات و سیستم‌های HD هستیم.

وی افزود: آموزش نیروهای انسانی فنی و تولید از مهمترين نكاتي است كه بايد به آن توجهي ويژه‌گردد. به همين علت هماهنگی‌های لازم با حوزه معاونت سیما انجام شده تا آموزش نیروهاي توليدي در این نوع سیستم در اولويت قرار گيرد.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان این مطلب که ما هم‌اکنون به دنبال زیرساخت‌های مخابراتی و تدارک وسیع برای تسریع سیستم HD هستیم یادآوری کرد: برای آماده‌سازی آرشیو سازمان صداوسیما، طراحی و منابع HD، سیگنال‌رسانی ماهواره‌ای، تاکنون اقدامات وسیعی صورت گرفته و امیدواریم با دیجیتالی شدن بیش‌تر شبکه‌ها به سرعت در مسیر سیستم HDگام برداریم.

علی عسگری با اشاره به این‌که رسانه ملی باید از حالا آماده شود تا به سمت دیجیتالی شدن کامل و سیستم HDحرکت کند تصریح کرد: اگر چه سیستم HD  پدیده‌ای فنی، تجاری و اقتصادی است ولي امیدواریم در مسیر حرکت به سمت اين سیستم با تولید برنامه‌های محتوایی در راه اعتلای فرهنگ غنی اسلامی و اعتقادی و اخلاق در کشور گام برداریم.

وی در همین زمینه اظهار کرد: باتوجه به سلطه فرهنگی رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی، رسانه ملی با استفاده از فناوری‌های روز دنيا مأموریت دارد که پرچمدار هدایت انسان‌های پاک و خداگونه روی زمین باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,539
  • بازدید ماه : 2,539
  • بازدید سال : 78,472
  • بازدید کلی : 2,017,539
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل