loading...
News it works
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
روابط دختر وپسر 11 1732 mehrdad_tehran
البوم غریبه فریدون برای دانلود 3 614 karikweb
دره ستاره ها قشم 0 425 ankara
ویژگی همسر خوب چیست؟ 0 450 ankara
آیا سایت های پرزرق و برق فلش بر روی ربات های موتور جستجو تاثیر دارد ؟ 0 301 bitaazimi68
چگونگی ساخت سایت بر رتبه بندی وب سایت در سئو تاثیر می گذارد 0 357 bitaazimi68
بهینه سازی موتورهای جستجوگر وب سایت علم عجیبی نیست 0 365 bitaazimi68
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند 0 347 bitaazimi68
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی 0 418 bitaazimi68
4 مزیت اصلی بهینه سازی در طراحی وب سایت 0 368 bitaazimi68
مقدمه ای بر طراحی سایت 0 335 bitaazimi68
عوارض و مضرات پوشیدن لباس های تنگ برای خانم ها 0 493 raha
زندگی با همسری که علاقه ای به او ندارم 0 414 raha
فواید غسل جنابت بعد از رابطه زناشویی 0 609 raha
متشکرم 0 334 raha
کوتاه کننده متن readlesstext 0 369 raha
جوملا 3.4.1 منتشر شد 0 336 raha
داستان بادکنک من 0 485 homa
خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند 0 378 homa
چرا آب میوه‌ها مضر هستند؟ 0 385 homa
بيماري اگزما چيست؟ 0 355 homa
pcpc بازدید : 434 نظرات (0)


مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: شبکه در حال تاسیس «افق» از چند ماه آینده با پخش برنامه‌های فرهنگی و دفاع مقدسی کار خود را در تهران آغاز می‌کند.

سیدتقی سهرابی مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما در گفتگو با تسنیم، گفت: شبکه در حال تاسیس «افق» از چند ماه آینده با پخش برنامه‌های فرهنگی و دفاع مقدسی کار خود را در تهران آغاز می‌کند.

وی افزود: استراتژی این شبکه پرداختن به مبانی دینی، ارزش‌های فرهنگی و موضوعات دفاع مقدس است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است. سهرابی اضافه کرد: شبکه «افق» اهدافی از جمله تقویت فرهنگ و دین، انتقال این ارزشها به جوامع دیگر و پاسداشت از آرمانهای انقلاب را دنبال می کند .

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره زمان راه‌اندازی شبکه «افق» توضیح داد: این شبکه نیز همانند سایر شبکه‌های تلویزیونی به زیرساخت‌های فنی، طراحی صفحه و اقدامات پشتیبانی نیاز دارد که پس از انجام این اقدامات از چند ماه آینده به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه اختتامیه جشنواره بین‌المللی رادیو، خبر از افتتاح این شبکه را داده بود.

هم اکنون تهرانی ها می تواند با نتظیم گیرنده خود این شبکه را دریافت کنند.

ادامه در ادامه مطلب

ریس سازمان صداوسیما درخصوص جشنواره رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و دستاوردهای آن در اجلاس هفتم گفت: این جشنواره با قوت بسیار بالایی برگزار شد‌، به عنوان کسی که با این جشنواره‌ها در سطح جهانی آشنایی دارم می‌توانم قضاوت کنم در بالاترین سطح کیفی و استانداردهای اجرایی برگزار شد و فرصت خوبی شد تا در کمیته‌های مختلف تجربه‌های ارزشمند رسانه‌ای منتقل بشود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، سید عزت‌الله ضرغامی که به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌گفت، ادامه داد: اعضای این اتحادیه با پیشرفت‌ها‌، دستاوردها و نوآوری‌هایی که در سایر رسانه‌ها صورت می‌گیرد‌، آشنا می‌شوند و همچنین برای برگزیدگان این جشنواره بستری شد برای اینکه کارهای خوب و استاندارد هم معرفی بشود. نگاهی که بر این اتحادیه حاکم است، یک نگاه اسلامی و اخلاقی است؛ یعنی همه علاقه‌مند هستند که کار همه خوب باشد پیام اسلام را همه بدهند لذا آن برادری و اخوتی که بین اعضای اتحادیه است در هیچ کجای دنیا نیست به همین دلیل این فضا بسیار الهی و صمیمی است و تمام کسانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند دستاوردهای فراوانی به لحاظ محتوایی با خودشان به ارمغان می‌برند و ان‌شاالله نتیجه‌اش ارتقای کیفیت برنامه‌های رادیو و تلویزیون آنها باشد.

***

ضرغامی در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه مقاومت فلسطین درخصوص شبکه‌های مقاومت و پیام وی به آنها گفت: شبکه‌های مقاومت و تمام شبکه‌های اسلامی که امروزه مساله مقاومت برای حفظ ارزش‌های فضایل اسلامی و انسانی برای آنها اولویت دارد، به اعتقاد من نمادی شد برای اینکه همه انسان‌های آزادی خواه‌ و عدالت‌خواهان دور آن جمع شوند شاید در گذشته به دلیل اینکه یک مقدار رسانه‌ گسترده نبود حقیقت در خیلی جاها مخدوش و گم می‌شد. اما امروز در همین میزان رسانه‌هایی که وجود دارند اینها حتی اگر یک شمع هم باشند اگر همه تاریکی ها جمع شوند یک شمع را نمی‌توانند خاموش کنند. بنابراین یک رسانه اسلامی مثل یک شمع است نورش تاثیرگذار و نافذ است.

ضرغامی همچنین ادامه داد: نه تنها رسانه‌های اسلامی و نه تنها رسانه‌های مقاومت بلکه رسانه‌هایی که برای انسانیت و اعتلای فضایل انسانی تلاش می‌کنند همه مقوم خوبی برای مردم مظلوم فلسطین هستند.

***

رییس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چه هدف‌گذاری نسبت به اجلاس هشتم پیش‌بینی می‌کند‌ و اجلاس هشتم به لحاظ کمی و کیفی چگونه خواهد بود؟ توضیح داد: اجلاس هفتم یا جشنواره پنجم نسبت به نشست اول و دوم خیلی پیشرفت کرده است و این کاملا محسوس است. اهمیت رسانه‌ها بیشتر در این اجلاس روشن می‌شود و تاثیرگذاری آنها بیشتر می‌شود به ویژه در بیداری اسلامی هم که یک پدیده بسیار مهمی در سطح جهان بود نقش رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده بود و برای حفظ این دستاورد تداوم آن‌، حفاظت از انحرافاتی که ممکن است برای آن به وجود بیاورند نقش رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده است.

وی در توضیح نکات بالا خاطرنشان کرد: روز به روز جریان امپراطوری استکبار سعی می‌کند با توجه به شیوه‌های جدید رسانه‌ای چه نرم افزاری و چه سخت افرازی این نگاه سالم و قدرتمند اسلامی را در رسانه‌ها از بین ببرد بنابراین هرچقدر احساس خطر می‌کنند و تلاش می‌کنند اهمیت این شبکه‌ها رشد و قدرتمند شدن آنها هم بیشتر شود‌، مطمئنا جشنواره با قدرت بیشتری چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی و تنوع حوزه‌های تاثیرگذاری برگزار خواهد شد.

***

رییس سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به اینکه شبکه‌ سحر آیا قرار است در داخل دستگاه‌های گیرنده و دیجیتال قرار بگیرد با توجه به اینکه مخاطبان زیادی دارد‌، گفت: هرچند مخاطبان شبکه سحر کشورها و جمعیت‌های خارجی هستند که به عنوان زبان تکلم می‌کنند اما به دلایل مختلف در داخل کشور مخاطبان قابل توجهی دارد. خیلی‌ها از ما تقاضا کردند که کانال‌هایی که در شبکه سحر ارائه می‌شود(به زبان ترکی‌، کردی‌، فرانسوی‌، انگلیسی‌ و اسپانیایی که عمدتا در هیسپان تی وی) به نوعی در اختیار مردم قرار گیرد اما باید بگویم فعلا محدودیت فنی برای سیستم‌های دیجیتال داریم. ولی ممکن است در آینده نزدیک شبکه‌ای را ماموریت بدهیم که در یک ساعات مشخصی گلچینی از برنامه‌های سحر را به عنوان مخاطبان زبان‌های مختلف بر روی سیستم‌های دیجیتال در آینده نزدیک پخش کنیم.

***

به گزارش ایسنا، ضرغامی در جمع خبرنگاران از هدف‌گذاری برای خرید سریال‌ها و فیلم‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و همچنین خبرهای جدید از شبکه جدید افق نیز گفت.

وی درخصوص شبکه افق توضیحاتی را ارائه داد و گفت: این شبکه در حال حاضر بر روی کانال 22 تهران اعلام موجودیت کرده است. یعنی کسانی که سیستم دیجیتال خودشان را مجددا جست وجو کنند این شبکه را می‌بینند. اما از 12 خرداد ماه یک بسته دیگری را خواهند دید که در آن سعی می‌شود برنامه‌های این شبکه معرفی شود و پس از مدتی با یک تعداد محدودی ساعت برنامه‌های خاصی از این شبکه پخش و تکرار می‌شود برای اینکه مخاطب خودش را پیدا کند. امیدواریم از نیمه سال به بعد بتواند به طور طبیعی به رشد لازم برسد و برنامه‌های خودش را در یک جدول مشخص اعلام کند.

رییس صدا و سیما در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه هدف‌گذاری برای خرید سریال‌ها و اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی دارد‌؟ توضیح داد: جمهوری اسلامی و رسانه ملی متعلق به آن فوق‌العاده قدرتمند است و قابل مقایسه با اکثریت رسانه‌های جهانی ولو رسانه‌های اروپای و غربی نیست؛ بنابراین سقف تولیدات ما فوق العاده بالاست.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه تلاش صداوسیما بر این است که تولیدات خود را در اختیار رسانه‌های اسلامی و اتحادیه قرار بدهد، گفت: اگر آنها نیز تولیدات خوبی داشته باشند که قابل نمایش در شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران باشند‌، حتما ما این کار را می‌کنیم. حتی به گونه‌ای رایت آن را هم می‌خریم و سعی می‌کنیم آنها را حمایت کنیم تا رشد کنند. کماینکه بعضی از اینها انجام می‌شود از جمله برخی از این سریال‌ها که از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود‌. اگر برنامه‌ای باشد که مشکل خاصی نداشته باشد در شبکه‌های سراسری پخش می‌کنیم ولی از آن طرف تولیدات بسیار زیاد ما در اختیار این شبکه‌هاست منتهی خبرهای این شبکه‌ها رسانه‌ای نمی‌شوند؛ برخی از آنها محدودیت پخش دارند به صورتی که خیلی‌ها در دیگر کشورها مطلع نمی‌شوند و فقط برای مردم همان استان‌ها پخش می‌شود از طرفی ممکن است بر روی ماهواره‌ها هم نباشد به صورتی که یک بخش خاص استفاده می‌کند.

رییس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه IRIB چه پیامی به جهان و چه تاثیراتی دارد‌، گفت: IRIB به خاطر تاثیرگذاری که در سطح جهان داشته است‌، همیشه با انواع تهدیدات مواجه بوده چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ فشارهای سخت افزاری و قطع شبکه‌ها بر روی ماهواره‌های جهانی.

مهم‌ترین پیام IRIB این است که این رسانه تاثیرگذار است وقتی این شبکه‌ها تاثیرگذار هستند طرف مقابل و دشمن سعی می‌کند حتی شده با قطع فیزیکی آن نگذارند پیام این شبکه‌ها به گوش مخاطبان برسد. ولی به نظرم شبکه‌های مستقل و اسلامی وظیفه دارند این توطئه را برملا و روشنگری کنند و شعارهایی که برای آزادی اندیشه و فکر و اطلاع‌رسانی می‌دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول پخش برنامه هاي شبکه «آي فيلم» و «شبکه نمايش»

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا باعرض سلام این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی و آموزش مباحث رایانه و پزشکی و تناسب اندام و... ایجاد شده است.که البته گاهی یادداشت های شخصی خود را نیز قرار خواهم داد. لطفاً با نظرات خود من را در جهت بهتر شدن ويلاگ ياري کنيد. *{ توجه: استفاده از کليه مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد.} با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار تلويزيون ديجيـتال

    اطلاعات جامع و به روز شبکه هاي ماهواره اي جهان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 781
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,213
  • بازدید ماه : 2,213
  • بازدید سال : 78,146
  • بازدید کلی : 2,017,213
  • کدهای اختصاصی
    خرید عینک آفتابی
    وضعیت رتبه در گوگل